Tordagen är i sin ordning!

Hej på er! :D

Sitter hemma hos pappa nu, tillsammans med Maja och Sassa. Sassa lagar mat, Maja halvsover i soffan och jag sjunger glatt till Raymond & Maria, torsdagen är i sin ordning med andra ord!

Idag är jag glad.
Är ganska glad alltid nu för tiden, det känns bra. Skuttar omkring som en liten loppa.
Tyckte bara att alla skulle veta det. Att jag är glad alltså. Hoppas ni också är glada, och om ni inte är det så borde ni bli det, allt blir så mycket lättare då!

Anyways, ska umgås med mina goa tjejor nu! Ha det fint!

KYSS!



Hittade ett par snygga brillor här hemma igår. Det var pappas på 80-talet, men från och med igår är de så gott som mina! Gott snack. Bilden tog jag för några timmar sedan, det är viktigt.

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?