Nervös_brud_95 hallelujah!

Tjena, tjena!

Sitter och väntar på att Viola ska komma nu. Ska ju som sagt sminka henne till balen ikväll. GUD SÅ NERVÖS JAG ÄR! Usch... Men det går nog bra!

Efter jag sminkat henne åker jag iallafall in till Växjö för att kolla på mina vänner Sandra och Alva som också har bal idag. Är så sjukt taggad på att se deras klänningar, och ännu mer taggad till den dagen då jag får ha en såndär härlig lång klänning, haha!

Men ja, har en kompis som sover här inatt också, så lär inte bli någon mer uppdatering idag. Får se om jag hinner skriva något imorgon, annars hörs vi någon dag framöver!

Kram på er! ♥



Bild från första gången jag sminkade Viola.
Får hoppas att det går bättre idag, och att lösögonfransarna sitter som de ska!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?