OHYES, jag ska bli moster!

För er som inte redan vet om det så ska jag bli moster. Jajemen! Min systers "Eggo is preggo"
Jag är nog fan gladare än vad hon är tror jag, och jag ser verkligen fram att få en ny liten ligist i familjen

Tycker det är så otroligt vacker att vara gravid, och gravida kvinnor strålar liksom på något härligt sätt. Syrran gör väl inte alltid det dock, hon kämpar mest med att hålla de jävla hormonerna så lugna som möjligt, haha!

Hur som helst, jag är lycklig, och jag håller tummarna för att allt går som det ska fram till dess att ungen ska ut!
Syrran med sin lilla mage, V. 17+1

Jag älskar dig så otroligt mycket, Kahlan ♥

Postat av: Kahlan

haha! SÅDANA hemska hormoner har jag då inte x) Jag är väl bara inte den som anser att vara på tjocken är en romantisk saga med rosor och vackra ponnysar å fan ta mig allt x)



Men älskar dig me serru ^^

Å oroa dig inte, med tanke på hur fula föräldrarna e så kan inte ungen bli annat än en fet jävla model.

2012-06-07 00:33:51
Blogg/Hemsida: http://blightmind.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?