Sveriges sämsta blogg - FUCK YEA!

Hiya guys!

Ber som vanligt om ursäkt för att jag är världens sämsta på att uppdatera. Men jag har ju faktiskt ett liv. Eller ja, jag har fått ett liv nu på senare dagar...

Är iallafall med Moa för tillfället. Donar lite med hennes hår. Vi har blekt och krabbat och nu ska vi i med rött, kommer bli tjockt nice. Vet inte vad det är med asiater och rött hår - men satan så snyggt det är!

Anyways. Planerna var iallafall att dra ner till Sweden Rock på fredag. Men eftersom jag är fattig så är det inte helt hundra längre. Ska göra allt jag kan för att lösa det för jag vill verkligen dit och dansa med mina tjejer.

Aja, det var väl typ det. Kan uppdatera lite senare ikväll, ska se om jag hittar något intressant att skriva om. Det var länge sedan jag la upp något annat än vad jag gör om dagarna. Och jag har ju en del åsikter, så vi får se om jag kommer på något att få in här i bloggen. För egentligen, vem fan bryr sig om vad jag gör om dagarna? Inte ens jag bryr mig ju förhelvete, så fattar inte varför jag envisas med att skriva om det. Men, jag är en stolt ägare till Sveriges sämsta blogg - FUCK YEA!

Nu ska jag kladda i det röda i Moas hår. Vi hörs sen!

PEACE! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?