Ett litet inlägg, för ovanlighetens skull!

Hej på er!

Hoppas att ni saknat ihjäl er efter mig!
För ja, som ni märkt har det varit lite snålt med uppdatering på senaste. De enda uppdateringarna ni fått är lite bilder jag laddat upp via mobilen, inte jättekul kanske. Men det är sån jag blir när det är fint väder helt enkelt. Den senaste veckan har väl varit relativt händelsefull också. Har kommit hem relativt sent osv... Men ska egentligen inte komma med massa ursäkter, utan istället säga precis som det är - jag är för lat för att starta datorn! Så, där har ni det. Woop, woop!

Nej men seriöst, jag mår så jävla bra! Har sån jävla lust att göra så mycket hela tiden, och då är datorn minsta prio. PUNKT SLUT. Nu skiter vi i det!


Sitter hemma hos pappa nu, svettas som en gris och är allmänt trött-pigg. Har inte gjort någonting idag, bosatte mig i soffan efter morgonduschen, och det är också här jag legat hela jävla dagen, känns skitgött!
Imorgon ska jag försöka städa lite dock (endast för att fördriva tiden, tro inte att jag är någon städad människa!) och sedan blir det att åka ner på stan för att möta Daniel på eftermiddagen. För den lille pojken är nämligen så pass gullig att han ska spendera en heeel helg med bara mig. Känner mig som en prinsessa! (HAH! nej fy fan)

Så ja, med andra ord lär det inte bli någon uppdatering i helgen heller. Kanske kommer tillbaka som vanligt på måndag, men jag lovar ingenting eftersom att det kommer ett lov nästa vecka, vilket betyder att jag slipper vara ensam, eftersom mina vänner faktiskt har TID att träffa mig, underbart!

Men ja, det var väl typ det. Nu har ni något nytt att läsa iallafall! Får se om jag uppdaterar något imorgon, det beror på hur rastlös jag är. Men ni får ha en bra helg så hörs vi framöver iallafall!

PUSS, KRAM & EN KLAPP PÅ STJÄRTEN



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?