Goodbye, my lover...



Tack för alla skratt, tack för alla gråt, tack för alla bråk, tack för kärleken, tack för lyckan, tack för att du alltid fanns där, tack för allt du gjort och inte gjort, tack för allt!

Du kommer alltid att vara något av det bästa som hänt mig, men vi måste skiljas här. Allt har ett slut, och så var det även för oss. Vem vet, vi kanske möts igen. På en annan plats, i ett annat liv...
Jag önskar dig all lycka, och tackar dig för att du gjorde mig till den jag är idag. Du är den finaste människan i hela världen! Och jag kommer aldrig, aldrig någonsin att glömma dig!

Farväl, min kära... Jag kommer alltid att älska dig

Postat av: m.

Ursäkta om jag frågar kanske, men varför tog det slut? Ni verkade så kära och lyckliga. Du behöver inte svara om du inte vill! Ta hand om dig bella!

2012-03-15 18:38:46
Blogg/Hemsida: http://utankontroll.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?