Lite ointressant och så...

Hej!

Orkar typ inte skriva någonting nu. Hade precis skrivit ett långt, onödigt inlägg när mitt internet fuckade sönder så allt försvann. Sånt gör mig aningen bitter och jag orkar därför inte skriva något långt nu.

Har iallafall haft en riktigt soft helg, lite festligheter i fredags och mys med film i lördags. Helt okej!
 Men ja, nu är det måndag igen, med andra ord - mina vänner går i skolan och jag sitter hemma och är galet uttråkad som vanligt. Lär väl vara samma visa imorgon också, men tror jag drar min feta röv till Växjö imorgonkväll iallafall, eftersom det verkar som att det kommer vara fint väder nästan hela veckan, och då är jag hellre nere på stan och glider omkring än att sitta hemma i skogen och inte göra någonting.

Aja, lika onödig läsning som vanligt. Nu ska jag hoppa in i duschen och lite senare blir det en tripp till T-town för att inhandla lite nytt smink. Ha det fint!

PEACE OUT ♥



Jag och min älskade Maja i fredags... Fint!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?