Sol, vind och migrän

Tjenare, tjenare!

Nu är jag tillbaka igen! Hade en kanonkväll i Älmhult i fredags, och igår blev det bara lugnt och skönt tills jag tog tåget hem vid 7. Hamnade hemma hos Walle en stund på kvällen, men var sjukt trött, så kom hem till pappa igen vid 12. Somnade nästan direkt tillsammans med nattens vän - Migrän.

Vaknade idag och migränen satt fortfarande kvar som en liten blodigel. Men har tagit ett par alvedon och vilat hela dagen, så nu mår jag bättre. Synd att sitta inne en fin dag som denna. Men det är inte mycket att göra åt!
Idag blir det bara att ta det lugnt hos pappa, och senare ikväll beger jag mig tillbaka hem till mor min.

Aja, har inte mycket mer att säga. Vi hörs när jag är hemma i skogen igen!

KRAM

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?