Svar på fråga!

Lina om Dagens...:
Du har sjukt fint hår! Skulle du kunna visa och/ eller berätta hur du gör? :) hade varit as kalas!

- Hej, Lina!
Man får tacka för din fina kommentar. Men sanningen att säga så gör jag faktiskt ingenting speciellt med mitt hår. Ska jag vara helt ärlig så sköter jag nog mitt hår sämre än de flesta. Jag fönar det nästan alltid, jag plattar/lockar nästan hela tiden, jag använder inget värmeskydd, inga speciellt prudukter, ingenting. Jag klipper mig max en gång om året. Och ja, jag har inga speciella knep. Dock har jag turen som har ett ganska starkt hår, för så många gånger som jag blekt, färgat, slingat och avfärgat mitt hår så är det ett under att det fortfarande sitter kvar på huvudet! Haha!

Det enda tipset jag egentligen kan ge dig är att inte tvätta håret för ofta. Jag tvättade nämligen mitt hår varje dag innan, och efter ett tag märkte jag att håret blev väldigt torrt, frissigt och flåtigt. Nu tvättar jag bara mitt hår var 3e dag, eller (om det behövs) varannan. Och mitt hår mår mycket bättre!
Så ja, det är väl det enda "knep" jag kan dela med mig av. Jag borde tänka på att ta hand om mitt hår bättre, så jag hoppas inte du tar efter mig nu och skippar värmeskydd osv, haha! Utan använd alltid skydd, det tjänar du på! Det är bara jag som är för lat, eller helt enkelt för fattig för att göra det!
Hoppas att detta svaret duger till din fråga! Många kramar!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?