JAG KÄNNER HUR DET BRÄNNER INOM MIG!

Nu är dagen här...
Dagen jag väntat på i ett helt år, dagen då festivalsommaren kickar igång, den dagen är äntligen kommen. Vid 6 rullar vi bilen mot Hässleholm och Siestafestivalen, för att tillbringa 4 dagar med sol & regn, alkohol, skönt folk och underbar musik! Ingenting kan få mig på dåligt humör nu. Jag är så jävla lycklig, och så äckligt taggad! Detta kommer bli kanon, jag bara vet det!

Så ja, med andra ord - detta är sista uppdateringen ni får på typ 5 dagar. Men ni klarar er nog.
Blev inga bilder osv, som jag hade planerat, har haft för mycket att fixa med. Såatteh, ja, såhär får det bli!

Ni får ha det så bra (även om jag tvivlar på att ni ens kommer ha det hälften så bra som jag) så hörs vi!

TUSEN TON  MED FET JÄVLA KÄRLEK! ♥



(bild från Emmabodafestivalen 2011)

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?