Kapten Röd levererade minsann igår!

Tjena fan!

Galet fin kväll igår! Kapten Röd var grymma & alkoholen flödade fint! Idag mår man ju lite som man förtjänar dock, så jag har typ sovit till och från hela dagen.
Nu är jag hemma hos mamma i skogen igen. Har precis mosat i mig nybakad äppelpaj, så är lite sådär härligt rund och go för tillfället!

Imorgon blir det att ägna lite extra tid åt min moder, dagen till ära så att säga, och så blir det väl eventuellt en sväng till mormor också!

Aja, hoppas allt är bra med er, och att ni är lite piggare än vad jag är ikväll! Haha..

Well, är tråkig och trött. Ska nog hoppa i säng snart. Men vi hörs imorgon godingar!

PUSS OCHSÅVIDARE ♥



Körde på babyface igår. Gött.


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?