LEGEN....wait for it....DARY!

3 dagar kvar.
Jag har väntat och väntat, och väntat lite till. Men nu är det bara 3 dagar kvar, helt galet. På onsdag vid den här tiden har vi förhoppningsvis gett gubbarna i kassan våra biljetter, och fått ett härligt band på armen. Om 3 dagar är jag innanför portarna på S!esta-festivalen. Jag är så äckligt taggad. Regn eller inte, jag ska ha den bästa starten på min sommar någonsin. Får ju fan gåshud bara jag tänker på det! INSANE!

Aja, ska påbörja min packning så gott det går ikväll, och imorgon ska allt ner i en väska. Det ska sedan flyttas till Växjö imorgon för att packas om i en annan väska, såklart. På tisdag åker jag hem till Maja, vi ska ladda upp med filmen Festival, såklart, och på onsdag eftermiddag smäller det. Då maxar vi bilen mot Hässleholm. Untzuntz, motherfuckers!

Tycker synd om er som inte kommer ha tid/pengar att åka till Siesta i år...
 Det kommer bli LEGEN...Wait for it....DARY!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?