Lite uppdatering för ovanlighetens skull...

Maja och Philip gör mig uttråkad... så jag uppdaterar här istället.

Tänkte mest säga att trots min dåliga uppdatering, så har de senaste dagarna varit ganska händelselösa. Och på söndag åker jag till Sälen med farsgubben för att bestiga berg, så nästa vecka blir det ingen uppdatering alls, dvs, det blir tråkigare än vanligt här på bloggen. Men jag ska försöka bli smal den veckan, för sedan är det bara en vecka kvar här hemma, och efter det tar jag mitt pick och pack och beger mig mot Hässleholm för att vara totalt jävla urballad på S!esta... SÅ ÄCKLIGT JÄVLA TAGGAD!

Aja, bättre än så blir det inte. Får se om vi hörs något innan jag drar till Sälen. Annars får ni ha det så bra!
(Btw, lär antagligen lägga upp fula bilder från mobilen här de närmsta timmarna)

OVER N' OUT!
image description
Bild från typ förra veckan or whatever...
Postat av: Carro

Fin blogg;))

2012-05-15 23:22:59
Blogg/Hemsida: http://frokenehn.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?