Packa, packa, packa & packa lite till!

Morsning korsning!

Vaknade runt 11, käkade frukost och nu har jag påbörjat min packning. Tror nästan att jag är klar faktiskt. Är bara lite småsaker som ska inhandlas ikväll, såsom torrshampoo, våtservetter och allt annat man kan tänkas behöva för att hålla sig någorlunda fräsch under festivalens lopp.  Känns som att jag har lyckats ganska bra med mitt packande i år faktiskt. Jag menar om man jämför med hur mycket onödigt jag hade med mig till Emmabodafestivalen förra året, hade typ 4 väskor + tält, madrass och sovsäck. Använde inte ens hälften av det jag tog med mig, men nu har jag verkligen tänkt till, och det känns bra!

Men ja, nu ska jag duscha och fixa mig lite, och runt 5 drar jag in till Växjö.
Men vi hörs innan dess, det lovar jag er mina kära läsare!

Ha det fint sålänge! ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?