Snart är det dags, och jag ska packa smart!



Snart dags för festival! 10 dagar kvar, sedan maxar vi bilen mot Hässleholm, så jädra taggad!

Anyways. Detta året ska jag försöka packa lite smart, och inte ta med hela jävla garderoben som jag gjorde förra året. Tänkte prova ut 3 outfits (en för varje dag) + några extra tjocktröjor osv. Satsar på att få med mig snygga, enkla och bekväma kläder iallafall!

Outfiten på bilden är iallafall något jag kommer glida runt i detta året. Byxorna är från Cheap Monday, och jag har själv pimpat dem med nitar på bakfickan, sjukt snygga, bekväma etc. Linnet har jag köpt i Thailand, och det är nog ett av mina absoluta favoritplagg, älskar det! Jackan är köpt på Cubus, och funkar till precis allt, tufft som sött, kanonbra! Skorna är från Converse, sjukt snygga i mörkt läder. Tänkte att de antagligen tål lite mer än mina vita tyg-Converse. Haha! Utöver detta på bilden så har jag planerat att ta med en söt blommig klänning, som också kan användas med min jeansjacka, kommer nog bli kanon! Mer än så har jag inte riktigt planerat än. Men min rutinerade Rolling Stones-tröja är ett måste, och den kommer absolut åka ner i väskan!

Aja, tänkte att det kunde vara lite kul för er att veta, haha! Slänger upp bilder när jag hittat min Top-3-outfits!

Kram på er!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?