Sol, värme och gröna naglar!

Hej!

Dålig uppdatering som vanligt, men min enda ursäkt är vädret. Är ute hela dagarna, och kommer hem sent på kvällarna, och då är jag för trött för att starta datorn och snubblar oftast direkt i säng. Så, där har ni förklaringen.

Idag har jag mest glidit omkring. Vaknade vid 12, duschade och fixade mig, drog till Carl, solade lite, käkade glass och pratade strunt, trevligt osv. Kom hem runt 5 typ, käkade lite osv, sedan följde jag med pappa och handlade, köpte nya skojiga nagellack, tvättade bilen och andra sådana saker som man gör när man inte har annat för sig, sedan spenderade jag några timmar hos Walle. Kom hem för en stund sen och nu ska jag snart krypa i säng, är helt galet trött. Men ska nog hinna med en film innan jag somnar. Imorgon vet jag inte vad som händer, men ska väl bara njuta av solen då också! Men ja, tråkigare än så blir det inte idag.

Men ni får sova så gott, så hörs vi väl imorgon eller något!

Puss & godnatt ♥





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?