Tråk-Bella strikes again!

Tjena!

Hemma hos mamma nu, för stunden iallafall, åker tillbaka till Växjö imorgon tillsammans med Fiffi, som också är här för tillfället och gosar med mig!

Anyways, min dag...

Gick upp vid 7 (har inte gått upp så tidigt någon gång sedan jag hoppade av skolan) för att dricka redbull till frukost, och sedan sitta sminkmodell åt Jonna, när det var färdigt drog jag hem, gjorde en sallad och tryckte i mig den. Fixade mig lite och slappade i soffan. Vid 4 hämtade mamma mig, och så åkte vi ut till Linneryd för att fira min underbara syster som fyller 20 idag. Stora tjejen nu, med unge på ingång och allt... jösses, vart tar åren vägen?!
Iallafall, när vi var färdiga där körde vi till Urshult och plockade upp Fiffi, och ja, sen dess har det inte blivit många barn gjorda. Mest snackat lite osv, osv... Ni vet, stuff...

Men ja, som sagt, drar tillbaka till Växjö imorgon. Så fortsätter väl att snåla med uppdatering. Fattar inte varför jag bara uppdaterar när jag är hos mamma? Men har typ bara ro att sitta vid datorn när jag är här...

Men ja, slänger upp lite bilder på hur jag sätt ut idag, och vad jag ätit, och sedan tänker jag umgås med min bebis, och hänga tvätt!

Ha det fint!

JÄTTEKRAM ♥











Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?