Underbara mamma, grattis på mors-dag!

Godmiddag!

Vaknade för en stund sedan. Har hunnit peta i mig lite frukost och gett ett gulligt litet paket till min älskade mor! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och lite senare i eftermiddag kommer Viola hit för att provsminkas en sista gång innan den stora dagen - hennes bal. Jösses, kan inte förstå hur hon vågar låta mig sminka henne då? Jag menar det är ju en ganska viktig dag, och jag är inget proffs. Tänk om det blir skitfult? Då kommer jag få leva med det hela mitt liv, nej usch, är så nervös. Haha! Menmen, det går säkert bra. Ni får hålla tummarna för mig iallafall!

Anyways, har verkligen ingenting vettigt att skriva om nu, så jag uppdaterar lite senare. Kanske kommer upp någon video om jag har tråkigt. Vi får se!

Aja, ha det så bra så hörs vi sen!

PUSS


Starka, vackra, underbara kvinna.
Personen som alltid finns där, lyssnar, skrattar, kramar om och sprider värme. Min mamma.

Jag älskar dig så otroligt mycket!
Grattis på Mors-dag ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?