DET HÄR HÅLLER JU INTE

Hej.
 
Det är en bitter och ensam liten Bella som uppdaterar här idag.
 
Bitter för att denna jävla förkylningen vägrar lämna mig ifred! Jag är trött på att vara sjuk, och trött på att jag missar så mycket i skolan, fan! Och ensam för att ja, det bara är så. November månad kan äta min skit. Hatar att vara ensam nu, behöver kärlek. Men jag har ju dock oturen att alltid lyckas stöta bort folk, och eftersom man är sin egen lyckas smed så får jag väl skylla mig själv, haha...
 
Aja, svackor, hela tiden, det går över!

Nu ska jag knapra i mig några alvedon till och sedan sova en stund, har massor jag hade behövt göra idag så får hoppas att jag piggnar till lite!

Vi hörs senare ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?