HAHAHA, orkar inte...

Tjena! 
 
Allt bra eller? Jag skiter i vilket egentligen. Tänkte mest dela med mig av något som jag personligen tycker är lite roligt. Jag har nämligen en gammal blogg, från sådär 2006. På tiden då jag var ett sött litet emo. Och där har jag lagt upp "outfit" bilder, haha, åh, så kul att se hur man klädde sig för 7 år sedan. Så ja, här har ni några bilder... (Censurerade ansiktet, för på den tiden då jag la upp detta så var det farligt att visa ansiktet på nätet!)
 
Titta och njut:
 
HAHA. Ja, herregud så sött. 
Och så smal jag var. Tänk om man kunde vara så smal nu, fast med lite tuttar. Hade varit guld.
 
Nu ska jag återgå till mitt Skype-samtal! 

Postat av: jbb

ahaha du borde ta bort censuren, vill ju se :D

2012-11-27 10:03:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?