SATAN SÅ GILD MED MÅNDAG!

Tjingeling!

Jävligt givande dag so far. Har skrattat som ett as sedan klockan 8, så ja, med andra ord, humöret är på topp! Har Maja och Charlie att tacka för detta! Fula jävla vänner är fan det bästa ♥
 
Har även hunnit en sväng till tandläkarn, gick fint, ajjemen! Var dock tvungen att gå i regnet, så man är ju sådär lagom fräsch just nu och luktar blöt hund osv, stackars klass som får sitta här i mitt os. Blörk.
 
Aja, har historia för tillfället, det intresserar mig inte, därför skriver jag skit här istället, REBELL-BELLA! 
 
Ska en sväng till körskolan sen också, föreläsning i 3 jävla timmar, taggarå.
 
WELL WELL WELL, det var väl allt för nu.
 
Hörs ikväll när jag kommer hem, om jag orkar då! 
 
Maja är taggad till lunchen iallafall, mmmmmm.... korv <3
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?