Blå naglar och en jädrans massa pluggande!

Hej på er!

Har som sagt tillbringat helgen i Olofström, därför jag inte uppdaterat något. Men nu är jag hemma iallafall. Eller ja, har varit hemma ett tag, men har inte haft tid att skriva förrän nu, har haft fullt upp med att ta hand om mig själv, måla naglarna, plugga historia och förbereda mig mentalt för veckan som kommer...
 
Nu ska jag ta det lugnt en stund. Äta lite och kolla på alla goa serier som går på tv ikväll!
Sedan ska jag plugga mig fördärvad innan jag går och lägger mig... Fan, orkar inte alla dessa jävla prov och skit som jag har på mig nu... DÖ!

Jaja, imorgon blir det skola, och efter det drar jag till Växjö för att umgås med Emelie och fixa till frillan lite. Klippning och färgning står på schemat, gott snack! 
 
Aja, vi hörs! 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?