DÖ HALS, DÖÖÖÖÖÖÖÖ!

Godmiddag!

Sitter här och hatar min hals! Seriöst, proppade mig så full med mediciner igår att jag trodde jag skulle sprängas, var upp klockan sju idag och drack te där halva koppen bestod av honung, och nu har jag druckit tre koppar till, men inget verkar hjälpa. Jävla skit höst! Ja, det är höstens fel!
 
Anyways, skulle ju in till stan idag, men det blir nog senare ikväll eftersom jag glömde ta mina pengar av mamma, bra gjort där Isabella! *klapp på axel* 
 
Men ja, ska ändå ner på stan imorgon så det är lugnt, ska köpa keps och lösfransar, gott äreeee!
 
Well, well, ska hoppa in i duschen nu, känner mig fan som en vandrande fis här, blörk.
 
Hörs senare godingar! 
 
'
Bild från igår osv, bara för att...

Postat av: Anonym

Kan inte du börja med dagens outfit? Skulle vara roligt och väldigt inspirerande, tycker du har sjukt snygg klädstil! :)

2012-11-06 22:16:28

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?