Fläska runt lite i skogen, ja men varför inte?

///////////////////////////////////////// 

- Det där var ett snedstreck för varje gång min lärare sagt "EEH..." mellan klockan 10:32-10:38. 
Han sa alltså "EEH..." 41 gånger på 6 minuter, VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ GUBBKÄRRINGEN?!?!!?!? 

Jag blir så arg så jag sprängs och jag hoppas han blir fet.
 
 

Annars då? 
Jodå, det funkar väl. Fortfarande lite virrig efter allt som hänt de senaste dagarna, men jag börjar repa mig tror jag, och det känns skönt. 
 
Fun fact:
Nu när höst, kyla och elende kommer så kan jag börja ut och röra på mig igen, jajemen! Nu ska jag bli fit. Kan ju inte gå ut och gå eller något på sommaren, då jag bor i skogen och är så fruktansvärt rädd att springa på en orm eller något annat skitläskigt på vägen. Men nu är ormarna borta några månader och då ska jag ut och fläska runt tänkte jag! Gillar motivationen nu alltså. Strikt GI, och lite pw så ska det nog bli förändring här, SÅATTEH...
 
Ja, är i skolan nu, för er som vill veta. Har lite dötid, därav uppdateringen.
 
Hörs senare! 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?