Friday.... Is that you?!

Godmiddag!

Sitter i skolan med en jädrans massa dötid för tillfället, så tänkte passa på att uppdatera här lite...
 
Igår låg jag hemma sjuk och jävlig, hade typ noll energi i kroppen och hade utan problem kunnat sova hela dagen. Men det gjorde jag naturligtvis inte, jag sysselsatte mig genom att kolla igenom hela säsong 2 av Solsidan, och sedan på Romeo och Julia, ni vet versionen med Leonardo DiCaprio, som för övrigt var så dålig att jag tappade intresset efter 20 minuter... 
Jaja, på kvällen fick jag däremot ett trevligt litet samtal på telefonen min, från fina Tiina som var påväg till Växjö tillsammans med sin kompis Bella. Kände mig direkt piggare och hängde med dom till Donken. Chillade ett tag sedan skjutsade dom hem mig till mor min.
 
Idag är jag pigg och glad, det känns underbart. Ska till Olofström efter skolan, haha, fattar inte hur jag tänker, jag hatar Olofström över allt annat, men måste bort från Växjö och allt skit känner jag. Ska för övrigt vara nykter i helgen, och eftersom det inte finns något att göra förutom att supa här i skogen så är det lika bra att lämna skiten över helgen, ajjemen! 
 
Jaaaaja, så är det med att! Nu ska jag fortsätta med ingenting, sen blir det 3 timmar matte innan jag får ta helg!

PEACE
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?