Grym dag i Kalmar, jajemen!

Tjenare..ååå...tjänare!

Läget med er? Själv är det kanon. Varit i Kalmar hela dagen. Lilla Tiina drog med mig dit, lite spontant sådär, väldigt trevligt! Thaimat och allt, ojoj, så fint! Druckit sjukt mycket redbull också, kommer fan få tvångssomna inatt, annars lär jag sitta uppe hela natten, haha!

Aja, imorgon blir det skola igen. Ska göra det äckliga provet som jag missade förra veckan, inte så jätte taggad, men det måste ju tyvärr göras, så bara att bita ihop.
 
Nu ska jag dricka vatten, borsta tänderna och sedan krypa till kojs!

Vi hörs imorgon gubbar, då jag antagligen har en liten surprise till er! ;) 

Natti, natti ♥
Och ja, juste, fick sådär 400 paket med bakistabletter av Tiina, ALDRIG MER BAKFULL <3
 
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?