Hur hamnade vi här?

Så tyst. Så tomt.
 
"Gå vidare" sa hon. Men från vad? Hur går man vidare när det egentligen inte finns något att gå vidare ifrån? Hur finner man tröst, när man inte vet varför man gråter? Hur kan man sakna någon som man aldrig riktigt haft?

Det ekar i mitt huvud, vad är det som händer? Ögonen svider och frustrationen över det som precis hänt är total. Jag skakar. Vad har jag gjort? Jag släppte garden bara för någon minut, och tömde mig själv på kraft. Jag hoppades och trodde på något som aldrig fanns, som aldrig ens kommer att finnas. Vad var det som gick fel? Är det jag? Är det mig det är fel på? Så mycket frågor och så lite svar.
 
Krossad. Trasig. Förstörd.
 
Hur blev det såhär? Hur hamnade vi här? 
 
Jag vill skrika. Jag vill slå. Jag vill gråta. 
Men det är bara tomt. Den lilla kraft jag hade kvar har lämnat min kropp. Jag ville inte låta det hända, men det hände ändå. Jag trodde det skulle gå bra denna gången. Trodde att jag var påväg åt rätt håll. Men jag gick vilse.
 
Det finns inget att vara ledsen för. Men ändå gör det så fruktansvärt ont. Kroppen vrider sig i smärtor, smärtorna från insidan. Sluta, snälla lägg av. Jag vill inte.
 
Det gick fel. Jag gick fel. 
Postat av: you know

.. :(

2012-10-23 02:11:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?