Lov, lov, älskade höstlov <3

Hej godingar!

Nu har höstlovet dragit igång på riktigt, och jag kan säga att 7 dagars ledighet sitter minsann inte fel! Gud så skönt. Jag startade upp lovet med att sova precis hur länge jag ville och sedan gjorde jag frukost i lugn och ro, och efter det konsumerade jag en jädrans massa kaffe, lite så jag jobbar!
 
Ikväll blir det nog att umgås lite med Fiffi och Stefan, känner att jag behöver lite sällskap, annars kommer jag nog sitta själv hela jädra lovet, haha! Ska dock upp till Halmstad på onsdag och träffa min lilla nunna, det ska bli trevligt! Får se om Maja slutar vara äcklig och bestämmer sig för att följa med också! 
 
Aja, nu ska jag dricka upp min 5e kopp kaffe, sen ska jag krypa ner i ett bad i brist på annat att göra fram tills dess att mamma kommer och hämtar mig. Så äre!
 
Hörs sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?