Bra helg, imorgon väntar verkligheten...

Hej på er!

Precis kommit hem till mamma efter en go helg i Växjö. I fredags blev det fest hos Axel, och i lördags var jag på tatueringsmässa med Fiffi, Feilx och Moa. På kvällen chillade vi bara i Fiffis soffa och det är även vad jag gjort idag, fram till dess att jag åkte hem, gött som fan! 

Ikväll ska jag bara ta det lugnt i soffan, ladda batterierna och förbereda mig mentalt för skolan imorgon. 
Väntar med spänning på att Awkward ska börja, 20 minuter kvar, TAGGAD TJEJ! Så jävla gött att det kommit en ny säsong nu, bästa serien efter Gossip Girl, no doubt! 
 
Aja, hoppas ni haft en bra helg! Ska slänga upp lite onödiga bilder från helgen, bilder på mig själv typ, haha kul. Sen ska jag hämta något gott att dricka för jag är satans törstig. Men ha det så bra!

Pussar i massor!

 






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?