Lyckad helg, fem av fem, jajemen!

Tja!

Förlåt för dålig uppdatering osvosv. Men har varit en fet helg, och har inte haft en tanke på datorn, såatteh...
 
I fredags var jag och fina Maja på fest för Alva och Haukur, mycket trevligt, ajjemen!
När alla stack ut följde vi med Philip och gänget till Andre och fortsatte festligheterna där. Trillade väl i säng runt 3 skulle jag tro, mycket lyckad kväll!
Igår mådde man väl sådär. Hängde med Fiffi och Felix på dagen och på kvällen vankades det festligheter igen, kände mig ganska taggad där ett tag, men vid halv 11 insåg jag att det bästa att göra vore att dra hem och sova, så that's what I did. Och nu är det söndag igen, jösses, kan helgerna sluta gå så satans fort? Åh.
 
Ska hem till mamma om en stund, och imorgon ska vi ta äckligt skolfoto i skolan, är sådär lagom otaggad.
Dom kunde väl iallafall tagit skolfotot med en iphone och redigerat bilden i Instagram, istället för att ta bilden med en äcklig monsterkamera som gör att man ser varje litet fel man har på kroppen, usch..
 
Aja, så äre. 
Nu ska jag fortsätta mysa i sängen och dunka Paramore en stund!

Hörs sen!
 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?