Och så var det måndag igen...

Kära måndag, vilken del av "Jag är trött och vill gärna sova hela dagen" är det du inte förstår? 

Hatar måndagar. Fast har historia på morgonen, så det är väl ett plus... Är redan i skolan, fråga mig inte varför, men så är det. Har 2 lektioner idag. 2 stycken 3-timmars-lektioner, det är ganska gött. 
 
Efter skolan blir det stan för att umgås med finaste Felix!
Denna dagen kanske inte blir så jobbig ändå, eftersom jag har något att se fram emot. Och vad jag ser fram emot ännu mer är att studiebidraget kommer på torsdag, woop. Är så jävla fattig så en tusenlapp extra sitter precis där den ska.
 
Nu ska jag kolla på Gossip Girl en stund innan jag börjar!

PEACE


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?