Satan så gött med lite klirr i kassan!

Tjena gubbar!
 
Idag kom studiebidraget, jag var lycklig eftersom jag inte haft något studiebidrag på 7 månader. Firade detta med att unna mig en ny skinnjacka och en vit, transparant skjorta/väst (bilder kommer) Så brände halva bidraget på 3 minuter, men det kan det va värt! Får leva på luft nästa månad. 
 
Idag har jag även pressat i min näspiercing igen, tog ju ut den för ett år sedan, men nu är den tillbaka!
 
Hemma hos mamma nu för att spendera natten här. Men imorgon blir det Växjö igen, tillsammans med min älskade Maja såklart. Vi ska fira Alva som fyller 18 och Haukur som fyller 22, trevligt.
 
Anyways, nu ska jag föna håret, och sedan krypa ner i sängen. Behöver min skönhetssömn inatt eftersom jag ska ta ett jävla foto med elevrådet imorgon, inte speciellt taggad men... what to do?
 
Natti, natti! ♥
 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?