Svar på tal!

 
Julia Om: BAAAAKFULL tjej, tja:
Hur gör du ditt hår så snyggt uppsatt? Kan du göra ett inlägg om det? Galet fint!! Slarvigt men sexigt :)
 
 
Svar: HAHA! Hej Julia, och tack för komplimangen! Men jag måste nog göra dig lite besviken. För detta är inte direkt en frisyr jag fixar, haha! Jag går och lägger mig med håret uppsatt i en hästsvans, och när jag vaknar ser det ut såhär, haha! Mitt hår ser även ut såhär ibland om jag började dagen med en hästsvans, eftersom jag gärna drar i håret åt alla håll, haha, men mer än så kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig! Men om du nu vill ha håret såhär, sätt upp håret innan du går och lägger dig så ska du nog se att du ser ut som mig när du vaknar! 

Kram, 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?