Fredag - Grattis Sandra <3

Hej!
Förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår, men det var något med blogg.se som krabbade på min dator, så kunde inte logga in (till allas besvikelse ofc -.-)
Iallafall, idag har jag varit duktig och badat i skolan och haft livräddning, awesome! Efter det blev det Växjö, köpa lite julklappar, ny mascara osv... Sedan åkte jag hem till Emelie och åt lite Donken-mat, och efter det blev det hem till Sandra och fira henne eftersom hon fyller år idag! Och det är också här jag befinner mig nu, och kommer tillbringa natten här också, myspys!
Very well, har väl inte så mycket intressant att skriva egentligen, mer än att jag är sjukt taggad för imorgon, och att jag stör mig enormt på en kommentar jag såg att jag fått nyss. Det stod såhär för er som inte sätt:

Anton
om Emelie Haraldsson <3:
FJORTISAR!
JÄVLA ÄKELFITTOR!!!!!

- Alltid lika trevligt med sådana kommentarer :) Seriöst, hur orkar folk lägga ner energi på att kommentera såhär? Patetiskt är det rätta ordet, jajemen!
Aja, jag har inget mer att säga nu, och snart blir det att sova, och imorgon har jag fullt upp så hinner nog inte uppdatera något, men ni får ha en underbar helg sötnosar!

KYSS



Grattis på 17-års dagen min älskling!

Du är så underbart vacker, och jag älskar dig så sjukt mycket!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?