Svar:

     
Anonym om ÄCKELDAG!:
har du piercing i naveln? (:

Svar: Jajemen!
Jag skaffade den någon gång i 7an, tror det var runt mars månad, när alla i skolan var och åkte skidor, haha, jag kunde såklart inte följa med för att jag hade en piercingtid bokad, det sög lite. Men jag blev mycket nöjd med resultatet! Har nu haft den i över 2 år och aldrig haft några som helst problem över huvudtaget, så det är kanon! Jag tog den hos House Of Pain i Växjö, för er som vill veta. Jag vet att väldigt många klagar på House Of Pain, att flera fått infektioner och så för att dom "piercat fel" Men min piercing blev perfekt och jag har ingenting att klaga på, så jag rekomenderar starkt House Of Pain om ni vill pierca naveln. Är ni under 18 måste ni dock ha med er föräldrar, annars kan ni ju glömma det!
Haha, ja, det kanske inte är vad du ville ha svar på. Men nu fick alla lite information iallafall! :)

Puss, puss!



Jätte gammal bild, och äcklig äckelmage!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?