Happy valentines day everyone!

Hej och hå!

Har precis gjort ett riktigt misslyckat försök till en fransk manikyr, fan, jag suger.

Utöver det så är mitt liv inte så jätte intressant. Är lite extra kär idag, precis som alla andra. Men det gör mig ingenting, tycker det är ganska mysigt med kärlek.
Anyways, tänkte bara fråga mina läsare en sak ang. ett par kommentarer jag fått, sen ska jag äta och ta ett bad.

cc om: Jag kommer från fel del av gården!:
videoo :D

- Vilken typ av video? Videoblogg, skämt, musik? Förklara! :)



Anonym om: Jag kommer från fel del av gården!:
sminktutorials? :D

- Vad vill du då ha för tutorials? Något speciellt smink du vill ha med?

Postat av: Anonym

skuggningar, fest, vardag osv! :)

2012-02-14 18:11:51

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kommer du tillbaka?